8 cele mai bune alimente pentru o inimă sănătoasă

203
Somonul şi ciocolata neagră au un efect protector recunoscut de numeroşi cercetători. Descoperă ce altceva nu trebuie să-ţi lipsească din dietă.
Alimentaţia are un rol important asupra sănătăţii inimii. Cercetările arată că grăsimile saturate din produsele de origine animală sunt nocive pentru inimă atunci când sunt consumate în cantităţi exagerate. Reducând porţiile la 2-3 pe săptămână şi introducând în alimentaţia ta câteva alimente esenţiale poţi să-ţi protejezi inima de boli. Iată care sunt cele mai importante alimente recunoscute pentru rolul lor cardioprotector:

1. Somonul

Potrivit recomandărilor oferite de Asociaţia Americană a Inimii trebuie să consumăm peşte de două ori pe săptămână. Specialiştii recomandă în special consumul somonului proaspăt, datorită conţinutului său bogat în acizi graşi omega-3, esenţiali pentru inimă. Aceste grăsimi sănătoase protejează inima de boli şi scad nivelul colesterolului rău.

2. Uleiul de măsline de calitate

Înlocuieşte untul cu uleiul de măsline extravirgin în mâncărurile pe care le prepari, deoarece îţi vei proteja inima.

 

Comenteaza

Comenteaza